domingo, 14 de agosto de 2011

Reality


Holidays are over, and it's university again, my lack of post definetly shows this fact :(, I knew it was going to be hard but I never imagined school would take me away for so long, so I'm back and I'll find a way to make regular posts, I still have some holidays posts pending, so California's story isn't over, expect a bit more San Francisco and then it'll finally be my regular life in Bogota, don't forget to tell me what you think about looks, stories everything, you're comments mean the world to me, so before I go back to some California summer post I leave with a pic of my night look in chilly Bogota :) 

Las vacaciones se acabaron y la universidad comenzó, mi ausencia definitivamente lo muestra :(, sabia que iba a ser difícil pero no pensé que el estudio me tomaría tanto tiempo alejada del blog, pero estoy de vuelta y buscare la forma de tener post regulares, todavía me quedan algunas historias de las vacaciones que contar asi que no han visto lo ultimo de California, todavía queda un poco de San Francisco, pero después de eso si sera mi dia a dia en Bogota, no dejen de decirme que piensan de los look, las historias y de todo, sus comentarios son muy importantes para mi, asi que antes de volver a algunos post del Verano de California les dejo unas imágenes...  pocas :(, de mi look de noche en la fria Bogota 

With one of my best friends
Con una de mis mejores amigas

No hay comentarios:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin