lunes, 20 de junio de 2011

INTRODUCING ME

After discovering the existence of fashion blogs, I started wanting one of my own, I think the idea of a web page where you post your daily looks, your inspirations and your thoughts on fashion news and happenings is great, I've discovered amazing things and have been inspired in many ways by bloggers, so here I am venturing into the world of blogging, here you'll find my personal style, my opinion on trends and a bit of my life and thoughts, this is all new to me but I'll do my best, I'm really excited and don't hesitated on telling me your thoughs on the blog and what you would like to see. So Bring it on Fashion!. 

Traduccion:
Desde que descubri los blogs de moda no ha salido de mi cabeza la idea de crear uno propio, la moda es uno de mis pasiones y una pagina dedicada a tu estilo personal, tus inspiraciones y tus opiniones acerca de la moda y lo que sucede con ella me parece increible, he descubierto tanto y me inspirado demasiado desde que leo blogs, asi que aqui estoy comenzando uno propio, todo esto es nuevo para mi pero voy a dar lo mejor de mi, aqui encontraran mi estilo personal, las cosas que me gustan y mis opiniones sobre el mundo de la moda, espero sus comentarios y no olviden decirme que les parece el blog y que mas les gustaria ver. Moda, alla voy!

No hay comentarios:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin